zondag 16 september 2012

Vierheim versteigert.

Vele geïnteresseerden vragen me wat deze baan nu eigenlijk moet gaan kosten.
 Laat ik beginnen met duidelijk te maken wat je ervoor krijgt:



Esu 215 (nagelnieuw), Roco 211 (rood)met ESU Loksound, 212 (oceaanbl.) met ESU Loksound, Roco Railbus met Uhlenbrock sound, gesuperde fleischmann 218 met ESU sound, gesuperde 218 analoog, rocoset silberlingen met stuurstand, 1 mitteleinstiegwagen stuurstand, 4 x umbauwagen fleischmann, gasketelwagen roco, 2x Kbs rongenwagen met zelfgemaakte houtlading, zelflosser Ed 090 met kolenlading, bakwagen E 040 met houtlading, von Haus zu haus Roco wagen, von haus zu haus Trix wagen, schiebewandwagen roco, 2x G wagen roco. Multi-maus zit er ook bij uiteraard.
Al het materieel is voorzien van Fleischmann profi koppelingen.

Ald goederenwagens en enkele personenwagens zijn door mij-vakkundig en slijtvast- voorzien van een subtiel patina. U kunt mijn verrichtingen ook op mijn andere Blog zien: http://becasse-weathering.blogspot.nl/

Het railmateriaal is Roco-Line, met Roco ondervloer- wisselaandrijvingen.  Dus alles wat op de foto's te zien is, is inbegrepen. De achtergrond is van lakboard en zit vast op de muur. Met alle liefde maak ik dit later op de nieuwe thuisbasis na! Dus een beetje redelijke service is ook inbegrepen.

Voor dit alles vraag ik € 2000,-. En ach, daar rij je nog geen 1 micro Metakit lok van....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten