zondag 16 september 2012

Achter de coulissen.

Foto's zijn toch nooit helemaal eerlijk. Het is toch een soort van ''cherry-picking'', de mooiste delen leg je het liefste vast. Maar achter die façade schuil ook de keiharde realiteit. Want als een trein rondrijdt, moet er meer zijn dan wat ik tot nu toe heb laten zien. Dus bij deze. Misschien eenvoudig, en niet zo fraai maar....het werk allemaal wel!




Ik heb een in tweeën gedeelde kelder, waarvan er 1 bezet wordt door de baan. Om niet elke keer onder de baan door te moeten, heb ik een stevige klapbrug gemaakt, die als hij geopend wordt, het opstelterrein stroomloos zet. Dus geen ''fliegende Hamburger''! De andere module is helemaal klaar om aangekleed te worden, en is voorzien van mijn favoriete onderkleur. Het opstelterrein heb ik glanzend zwart geschilderd. Ik houd van dat strakke, minimalistische effect. Dat is een mooi contrast met de overkant!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten